17 augusti 2013

Har du mjölk?

Idag är det fredag och det betyder att det hände saker i skolan. Just den här fredagen var det mjölkjjippo/kalas/event. Jag vet inte riktigt, men det bjöds på gratis chokladmjölk och en pojke var utklädd till ko. Jag antar att sånt är vardagsmat här.




Efter skolan var det volleybolldags igen (förlåt mig om jag gjorde någon superxalterad för min skull igår, jag är inte alls garanterad en plats i laget. Jag är "very borderline" och två till måste bort. Så man vet aldrig.) 

Vi hade inte så lång träning idag då skolan anordnade barbeque för alla atleter. Vi fick varmkorv och chips och vatten och satt på läktaren och kollade på cheerleaders som tränade på sin synchronized slapping.

Så kult det är att gå på high school.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar