28 augusti 2013

Det är dags för tisdgasmys

Någon slags konstant trötthet har kommit och lagt sig över mig som en blöt ullfilt (minus lukten) och jag går mest omkring och försöker ta mig igenom dagarna utan att ramla omkull i en sovhög på marken. Jag vet att det inte beror på att jag sover för lite, för jag sove rprecis lika mycket som vanligt. Kanske beror det på alla nya intryck eller så får jag i mig för lite (eller för dålig) mat.

Hur som helst gör det mig irriterad för jag vill vara här och uppleva saker och tycka att allt är skitroligt men det är så svårt när jag mest av allt vill gå hem och lägga mig i sängen och sova.

Idag ahr jag gått i skolan, spelat volleyboll, gjort läxor och nu var vi nyss iväg till bensinmacken lite längre ner på gatan (vi tog bilen) och införskaffade tisdagsmys.

King size förstås. 

Förhoppningsvis kanske lite choklad och Cola-slushie rycka upp mig.

Taco hej :)



1 kommentar:

  1. Nu vet Du varför SPAM har blivit benämning för SKRÄP-mail
    FaFa

    SvaraRadera