24 maj 2014

Lite om hur livet ser ut genom mobilkameran.

Hej och förlåt för frånvaron. Mellan besök från familjen och datorkrångel har det varit lite svårt att få till det, men nu är jag här. Ni kan pusta ut.

En liten uppdatering på vad jag haft för mig från diverse mobilkameralinser kommer här.


I tisdags kom då familjen och det var superduperknas. Gillar ju dem och så men de passar inte in här. Jag och min numera monsterlånga lillebror lekte/dansade utanför Outback Steakhouse litegrann.

På onsdagen fick la familia se Downey och sen tog jag med dem till In n' Out. De var inte lika imponerade som jag hade hoppats på, men de tyckte om det i alla fall. 

Igår var det torsdag. En mycket glad-sorglig dag. Jag är nu officiellt en Downey Graduate och jag vet inte riktigt hur det känns än. Skriver mer om detta senare när jag har alla bilder jag vill ha.

Idag var familjens sista dag här i Modesto innan de far vidare på nya äventyr. Vi bockade av IHOP-traditionen och bara flanerade runt lite innan de lämnade mig. 

Taco hej :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar