15 april 2014

Välkommen Åter

Hej käraste bröder, systrar och vänner (lite Bellman där, så kulturellt.) Idag är det måndag och jag har åter megivit mig in i bloggosfären, precis som jag lovade.

Helgen var som jag förutsåg lugn och skön, med en del oväntade aktiviteter som jag inte hade koll på. I lördags var jag till exempel på födelsedagskalas för Nevaeh [Nävejah] som fyllde 3.

Så gullig är hon.

Jag Hoppade hoppborg ganska mycket och åt lagom med tårta.

Ett litet Mariarchiband vandrade omkring i parken där vi var så vi betalade dem för att spela några låtar för oss.

Sen var jag på Downeys dansshow och den var helt klart fabulös. De dansade till Pompeii och jag kände bara åh det är april i hela kroppen och blev kanonglad.

photocred till Andrew.

I söndags var jag i kyrkan och så läste jag ut en till bok och annat sånt bra. Idag var det varmt igen.

Spring Break om tre dagar jag är oerhört pepp.

Taco hej :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar