27 april 2014

Vad gör hon?

Igår var jag ju som sagt och såg Divergent med de här två.

Vi delade på största pocornen man kunde köpa och den kunde man få påfyllning i. Har typ aldrig ätit så mycket popcorn förr. Fick huvudvärk!

Efter filmen begav jag mig hem till Maja och Taylor (igen) och sov där. I morse var det EF-möte som gällde.
Vi fick en massa information om hur vi ska bete oss med hemresan och det kändes jätteknäppt. Men när det kommer till kritan så är det bara lite drygt en månad kvar tills jag sitter på ett flyg hem till Svea rike, hur overkligt det än känns.

Hej kompisar!

Efter det åkte jag med Maja, Taylor, Luci och Majas och Taylors föräldrar runt omkring Modesto och tog bilder till mitt engelskaprojekt. Vi avslutade dagen på ett ställe som serverade soul food och det var svingott.

Här är ett litet bildsmakprov. Jag tänkte visa lite fler to the morrow.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar