24 april 2014

Back on the webz

Yohoo! Har inte bloggat på två dagar, eller tre är det kanske, kan inte hålla reda på sådant. Men det finns ju folk som inte bloggar på typ två månader, så jag tycker att jag kan bli förlåten.

Hur som helst är det för att jag har utsatt mina ögon för extremt filmtittande (13 och en halv stycken) hemma hos Maja och Taylor och inte sett solljuset på 48 timmar. Nu är jag i alla fall hemma, nydushad, har ätit ett mål mat som inte är brownies eller pretzels och svarat på mail och sånt som man inte kan göra när man inte har internet.

Vi tittade på Harry Potter och jag klarade att se DH2 för första gången utan att gråta så heja mig.
(Hoppas ni använder en device som stödjer gifar annars blir det stelt med den här bilden...)

Oh well. Nu behöver ni inte längre sörja min frånvaro från the interwebz. I am back.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar