18 mars 2014

It's Not Easy Being Green

S:t Patricks Day och betygsstress utan dess like denna måndag.

Dagen började jättebra och jag var på fantastiskt humör. På draman fick vi titta på när musikalmänniskorna repade eftersom de öppnar på fredag och jag är oproportioneligt taggad. I yearbook fick jag dock besked om att jag har ett lågt betyg, vet inte varför då jag gjort i princip precis allt jag behövt göra. Trots att det troligtvis bara är ett missförstånd som jag och min lärare ska reda ut i morgon känns det lite obra när jag tänker på det, för det är mycket som står på spel. 

Blev på bättre humör efter skolan när jag fick springa skiten ur mig på träningen. Så jobbigt, men jag oroade mig inte längre i alla fall. Och ett annat plus är min balklänning är här. Skall hämtas imorgon (!)

Och grönt hade jag på mig för att undvika att bli nypt.


Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar