22 februari 2014

Knight of the Night of the Night of the Knights

Eller Knights in Tiaras.

Jag har bevittnat min första "man pageant." Alltså, typ en talangjakt för skolans män där de får visa upp allt de har att bjuda på.


Jag tyckte själv att det var oerhört fantastiskt att se på. De 10 pojkarna bjöd på dans i olika former i "fitness-delen." Sedan fick de visa upp sin individuella talanger och då blev jag både imponerad och fick ett extra par magmuskler.  Vid ett tillfälle fällde jag dessutom nästan en tår. (Jose sjöng för sin mamma på spanksa. Extremt smörigt.)


Och så kostymdelen. Ja... eh


Det visade sig att skönsång för mödrar på hemspråket gick hem. Jose vann titteln Mr. Knight 2014. Grattis, Grattis.

Önskar att vi gjorde mer sådant här i Sverige. 

Taco hej :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar