21 februari 2014

En ljus framtid

Efter konserten i lördags tänkte jag att nu har jag inget att se fram emot på ett tag. Sedan tänkte jag att det var ju ett väldigt tråkigt sätt att tänka på, så därför tänkte jag nu skriva en lista på saker som jag kan se fram emot de kommande månaderna.

(Obs, dessa är endast saker som har fasta datum och som jag vet om)

februari 21. Night of the Knights.
mars 1. Neon run
mars 15. Majas födelsedagskalas på Barnes and Noble
mars 20. 18 år!
mars 21. West Side Story.
april 5. Prom.
april 11 Dansuppvisning.
april 15. Spring Concert
april 18. Spring Break.
maj 1. Unplugged (konsert)
maj 15. Senior Trip (Disneyland (!!))
maj 20. La familia kommer och hälsar på.
maj 22. Graduation och Sober Grad.

Och sen är det nog en massa andra saker också.

Förutom att den här listan fick mig att inse hur kort det är kvar tills jag åker hem var det en himla bra idé. 10/10 rekommenderas starkt. Pepp på livet garanteras.

Så glad blir man. ^ (jag skulle göra ett fint collage med bilder på allt jag ska göra men jag blev så trött.)

Taco hej :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar