2 januari 2014

Slutet och Början

Så blev det ett nytt år och jag firade precis som jag trodde i mina mjukisbyxor. Kände i alla fall att det vore fy skam att se ut som en rumpa när det nya året började, så jag sminkade mig och fixade håret lite hastigt.


Sista bilden på mig 2013.

Vi åt som sagt pozole. Soppa/gryta med kött, linser, kål och lök. Mexikanskt, såklart.


Och så skålade vi i sparkling cider.


Vi såg inga fyrverkerier. Här är varför:

"Out here people like to shoot their guns instead of fireworks, so we stay inside because we figured what goes up must also come down..."
- Anthony

Så det blev inga fyrverkerier, men pistolskott hörde jag hela kvällen, så jag kunde ju låtsas att det var raketer. Oh America.

Första dagen på 2014 började jag på bästa sätt med att titta på Harry Potter och Sherlock. Sedan var vi på träning och blev nästan arresterade när vi "bröt oss in" i skolan. (Tränaren Osgood låste upp och vi gick och spelade spökboll inomhus. Tydligen hade larmet gått ändå. Osgood var livrädd.)

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar