7 januari 2014

Life of Sandra S02E01

Välkommen tillbaka. Avsnitt ett i den andra och sista säsongen av mitt amerikasnka liv började med att jag kom tillbaka till skolan efter jullov. Ny placering på matten, men annars precis samma som förut. Jag hackar tänderna mellan lektionerna och står under hårtorken i omklädningsrummet efter skolan för att hålla mig varm.

Jag fortsätter att springa med track-laget. Om jag kan betala och lämna in specialförsäkringen innan imorgon så att säga. Det är nog första avsnittets intrig. Hemsidan tar inte emot mitt kort och mina kommunikationsproblem hindrar mig från att be Maria om hjälp. I alla fall såhär sent på en måndagkväll. Gör det i morgon. Jag kan offra att inte springa en dag.

Följ den spännande fortsättningen här på utvandrarsandra.blogspot.se.

Taco hej :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar