17 december 2013

Finals Week.

Slutprovsveckan har börjat och jag känner mig hälften "gråta blod" hälften "sing hallelujah". Vi slutar kvart över tolv varje dag, men dagarna består av tvåtimmarsprov i alla ämnen.

Eller ja det är meningen att vi ska ha prov i alla ämnen, men jag slapp både government (på grund av att jag hade A, och då behövde man inte)och kör (på grund av att läraren var sjuk) idag. Med andra ord har det varit en lite lätt onödig skoldag. Men på onsdag får jag lov.

Imorgon väntar engelska (fast det slutprovet var hemprov, jag tror vi ska spela Wii imorgon) och drama (Jag har memorerat en fem-minuters-monolog)

När jag tänker efter är det nog inte så mycket "gråta blod", jag har ju det relativt enkelt.


Lite motivation till mig själv och alla som behöver det såhär i sluspurten innan jul.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar