1 december 2013

Dansmöss och middagskött

Förra veckan bestämde sig Brenda för att vi skulle följa med henne och Luci, plus Lucis kusin, hennes mamma och mormor på musikal. Varken jag, Maria eller Alicia var särsklt taggade på att gå och se Angelina Ballerina, men vi följde med ändå. Det var ju gratis.

Det var lite småmysigt faktiskt, och den gjorde mig lite glad. Jag satt bredvid en liten flicka och jag övade mig på att prata med främlingar  med henne. Sen åt jag M&M's och dansade i min stol.


Det bästa hände ändå efterråt, för då gick vi på restaurang. Jag beställde en stor köttbit och den var infernaliskt god. Eftersom jag inte ätit en riktig, ordentlig köttbit på fyra och en halv månad tror jag att det hade varit gott även om den var helt senig och seg. Den här var inte ens det. Bara god!

omnom.

Förutom det tittade jag på Livet Enligt Rosa, och det var ungefär min hela lördag!

Taco hej :)

1 kommentar:

  1. haha. jag älskade Angelina ballerina när jag var liten!(berodde inte bara på att hennes bästa kompis heter Alice) Min favorit är den om julen. du verkar ha det kul i USA! här hemma i Sverige är det precis som vanligt och jag är rädd att det inte kommer någon snö till jul här:( aja ha det bra kram Alice J!

    SvaraRadera