9 november 2013

Oh oh things on a Friday







Har haft på mig målaroverall och sopat och lekt i stora däck under dramalektionen. Majas telefon blev stulen när vi var där ute och det kändes såhär :((((((((((((, men bortsett från det har det varit en suberb fredag. 

Fick lingondricka av min engelskalärare, för hon är fantastisk och köpte den åt mig på IKEA. Blev så glad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Efter skolan for jag på freshmännens (svengelska alltså) fotbollsmatch tillsammans med Anette och Liam. De vann och det var himla fint att se för de blev så glada. (Obesegrade säsongen ut. MMC! Heja Downey!) Sen kom jag hem och åt lasagne och glasstårta för att Maria fyller år och det behövde firas. Tträffade min värdmoster och kusin för första gången också. Kult kult.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar