17 november 2013

I just want you to dance with me tonight


Alicia var backstage manager på skolans dansshow, vilket resulterade i att jag gick och såg föreställningen båda kvällarna den sattes upp. Mycket bra och fin dans blandat med lite mindre bra och fin dans (men alla gjorde ju sitt bästa) och sen lite HERREGUDVADFANTASTISKTOCH VACKERTJAGTRORJAGVILLGRÅTAENSKVÄTT-dans. Jag tycker nog i alla fall att jag fick valuta för pengarna.


Fredagsjag.


Lördagsjag.


På fredagen hade jag sällskap av de här två. På lördagen satt jag själv smack in the middle och fick folk som satt bakom mig att flytta på sig. Detta på grund av att mitt huvud stack upp cirka två meter över alla andra och de troligtvis inte kunde se något. Själv såg jag en massa, bland annat det här:








Taco hej :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar