27 oktober 2013

Oh Toto.

Men alltså hjälp vad jag är taggad på Halloween. Älskar hela högtiden (men jag älskar ju alla högtider). Älskar att klä ut mig, älskar pumpakärnor och godis och att leka anden i glaset! Tjohej!

Tusen gånger bättre är det här dessutom, för här är det ungefär en tusen gånger större grej än vad det är i Sverige (som mycket annat). Just nu håller jag på att fundera ut vad jag ska klä ut mig till. Efter min relativt korta häxperiod som liten var jag spöke i cirka 35 år, efter det har jag varit blandade saker såsom: gravid kvinna, mentalsjukhuspatient, standard död person. Förra året var jag Dorothy.

(tänk att det hade snöat förra året på halloween och i år har jag fortfarande sommarvärme.)

I år ska jag och Lucia ska som sagt försöka vara något som passar ihop. Allra helst vill vi vara Titanic och isberget, men om det skiter sig blir det typ Peter Pan eller Alice i underlandet-relaterat. Disney slår ju aldrig fel. Ska köpa kostymer efter kyrkan imorgon, hoppas det blir något bra.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar