19 oktober 2013

Och vi band

Ingen som har någorlunda koll på vad jag har för mig här borta har väl missat att jag spelar volleyboll? Jag gillar att spela volleyboll, inte för att jag är särskilt bra eller för att det är typ den roligaste sporten jag någonsin deltagit i, men för att det är fint att vara med i ett lag.

Igår åkte vi hem till Rylie för team bonding. Det var tie-dye fest, så huvudfokus låg i att tillverka T-shirtar.


Först fick vi frukt med karamellsås, choklad eller vitt vaniljkladd. Om man inte gillade frukt kunde man mumsa på godis, cupcakes eller hinka i sig läsk. Efter att vi fyllt våra tomma efter-träningen-magar började själva bondingen/bindandet.



Vi bondade med varandra (och med Rylies hund.)

Och vi band våra tröjor.

Sen skulle de färgas...

... och det fanns så mycket att välja på att vi fick beslutsångest level 99 allihopa.


Här ska tröjorna ligga och suga i sig sin färg en dag eller så. 


Och här är min. Jag hade inte tänkt göra den regnbågsfärgad (och det saknas ju några färger för att den ska vara det), men av någon anledning blev det regnbågsordning ändå. Jag har nog ett väldigt organiserat undermedvetet.


Vi avslutade med bonfire och smores-grillning. Jag hade faktiskt aldrig ätit en riktig smore förut, så nu kan jag bocka av ännu en sak på "Hur man blir Amerkanifierad-listan."

Rylies llillebror tyckte alla vi som inte hade tie-dyeat förut var ovärdiga kvinnor: "What kind of girls are you!?" Jag hoppas att min tröja inte blir disaster.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar