8 oktober 2013

En ny människa


Det är himla fint att ha en syster! Utan Alicia hade jag aldrig kommit på tanken att ha spakväll (ansiktsmaskskväll) med doftljus och regnljud en tisdag. Nu har jag henne, så då kan jag göra stereotypiskt tjejiga grejer mitt i veckan och ha skitkul.

Visserligen råkade jag köpa en ansiktsmask för män och den fungerade inte ens bra, men gud så underhållande det kan avra att skala av sig ett extra hudlager.




 Här är mitt och Alicicas favoritljus. Det luktar pumpa och vi tänder det (Ber Chris tända det för vi är invalida när det gäller ljuständning) cirka hela tiden.


Skalprocessen:

 "ohh, this feels weird."
 Exorcism! (Eller något? Jag vet inte vad exorcism betyder.)

 Lagom till Halloween. Ska spara den och hänga upp i fönstret.

I am now a new person!

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar