15 oktober 2013

But Baby It's Not Cold Outside.

Axplock från måndagen:

1. Som sig bör i körvärlden började vi sjunga julsånger.

Jag blev näsan lite emotionell idag när vi fick noterna till Silent Night och Jingle Bells.
Joy to the world! (Vi fick inte den, men det är ett bra uttryck.) Dock känns det ju inte alls som jul. På en skala från ett till tio är julkänslan på -46 såhär i sommarvärmen (sjöng Baby it's cold outside med Marissa på lunchen fast det var ca 20 grader...) MEN JAG LÄNGTAR SÅ ATT JAG GÅR I BITAR.



2. Åt McDonalds till frukost och middag.

Kan snart påbörja min egen Super Size Me-dokumentär. Vi verkar vara inne i någon sorts matsvacka för såhär stereotypiskt amerikanskt har vi inte ätit alls någon gång sedan jag kom hit. Visst att matvanorna har varit annorlunda, but I think we hit a new low today people.

Livin it up American Style.


Ska försöka ta lite vettiga bilder den här veckan, det är ju inte så himla kul att titta på webcambilder/bilder på mig från 2010.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar