26 september 2013

The tallest leprechaun on earth.

Jag kom aldrig hem igår. Spenderade natten hos Brenda och Luci då vi hade huset belamrat med småbarn. Det var okej, för jag är numera pro på italienska.

Ciao. Come stai. Bene grazie.

På dagen var det Toga-tisdag, men jag hade inget bra lakan att klä upp mig i så jag struntade i det. Det var dock inte helt fel att gå runt och titta på fotbollspelare (de som är stolta över sina muskler) tänja på dresscode-reglerna och visa för mycket hud. 

Idag var det Calender-day vilket innebar hundratals tomteluvor/fula jultröjor, amerikanska flaggor och pumpor eftersom man skulle klä ut sig till någon högtid. Jag var S:t Patricks Day (Oi! Don't take me pot o' gold) och bar en mycket fin Gröt topphatt som fick mig att känna mig som en blanding av en irländsk supporter på världsmästerskapen i Quidditch och en karaktär i De tre vännerna och Jerry (pga skyhögt huvud).

Notera att alla människor från andra delar av världen är pysslingar jämfört med svenskar. (Det är inte jag som är lång nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej)

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar