14 september 2013

Fredag den 13:e

Ojojoj.

Jag har inte haft någon otur idag. Det enda som gått snett är att jag missat papperskorgen i princip varje gång jag tänkt slänga något. Annars har jag mest gått runt och varit fredagsglad, fått mitt hår plattat av en lagkamrat och köpt ett paket mjölk till mitt helgsmys (plus kakor, popcorn och Kit Kat.)

Just nu är Alicias bästa vän Rocio här för deras sista sleepover innan hon åker iväg till college. Det verkar vara rätt sentimentalt för dem och jag ligger mest och lyssnar på dem prata gamla minnen, men det är mysigt.


Jag har nominerat folk till Homecoming King and Queen. Jösses vilken Mean Girls-vibe jag fick av att stå där och skriva ner namn på lappar och lägga i en liten låda. Det är verkligen som att vara med i en Amerikansk High School film vissa dagar!

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar