2 augusti 2013

Allvarligt kullerbytteskadad.

Idag har jag gjort illa ryggen när jag skulle prova om jag kunde göra en kullerbytta från den ena sängen i mitt och Alicias rum till den andra.

Det gick alldeles utmärkt (nedan erbjuds en serie bilder som demonstrerar hur.)

Men till vilket pris sedan? Jag känner mig som en bit sparris med ryggvärk. (Ännu bättre är att jag faktiskt gjorde om det bara för att kunna ta de här bilderna.)

Hur som helst. Det händer inte så mycket just nu. Jag hänger här hemma med Alicia, Alicia åker iväg på träning i två timmar och jag hänger här hemma ensam, Alicia kommer tillbaka från sin träning och vi fortsätter att hänga här hemma. Mest hänger vi vårat rum, som ser ut såhär:


(Vet ej varför peace-tecken. Antagligen för att jag är jag fruktansvärt cool.)


Så nu vet ni det också. Om ni har lust kanske jag jag orkar anstränga mig tillräckligt för att visa er resten va huset någon annan dag.

Taco hej :)

PS: Jag tror minsann att Empi borde ha landat/landa inom kort nu. Hej Emma, om du läser det här: Välkommen till Amerikat.

1 kommentar:

  1. hej! hur har du det i USA?!?! hoppas det är trevligt kram Alice (din kusin)

    SvaraRadera