26 juli 2013

Jag ska dansa varje dag i ett helt år.


Igår for vi till skolan då det var dags för mig att välja vilka klasser jag ska läsa under det kommande året. Jag var lite smånervös, mest för att jag var rädd att jag skulle göra något fel (och ja ja jag vet man kommer göra fel en miljon gånger för det är ett helt annat land och ny kultur och bla bla.. (JAG GILLAR FORTFARANDE INTE ATT GÖRA FEL).

Hur som helst, jag fick kryssa i på ett papper vilka klasser jag ville ha. jag hade läst lite på internet vad några av de innebar, men hade bara hittat fyra som jag var bombsäker på att jag ville gå. Jag skulle välja sex.


  • CP English
  • CP US Government
  • Algebra
  1. Concert choir
  2. Spanish II
  3. Dance I
  4. Drama I
  5. Foods and nutrition I
  6. Choir I 
De numrerade kommer jag bara att få tre av och jag fick numrera dem efter vilken jag ville ha mest. Är fortfarande lite osäker på om jag har valt rätt sort klasser (tror till exempel att algebra var en freshman-klass) men det löser sig förhoppningsvis.

När vi var klara med det gick Alicia iväg till sin träning och jag åkte med MaMaria och Chris till Annette, där vi spelade kortspel, drack slushies och åt varmkorv. Blev också bjuden på min första jordnötssmör och nutellamacka. (Jag vet vad du tänker pappa, och nej, jag äter inte för mycket.)


Skip. Bo hette det. Jag var sämst och kom sist varje gång.

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar