24 juli 2013

Ensam hemma 2.0

ÄNTLIGEN!

Fun fact: Jag heter Sandra Jerkérus och om jag inte får vara ensam lite då och då exploderar jag (ej bokstavligt)

Fun fact 2: Sedan jag landade i Modesto har jag i princip inte varit ensam i en minut (bortsett från toalettbesök och duschar.)

Fun fact 3: Just nu är jag ensam hemma och det är så fruktansvärt skönt.

Det var rätt självklart att de första dagarna skulle bli fullspäckade. Det fanns mycket människor att träffa, många ställen att se och så vidare. Jag glädjer mig dock åt att det värsta verkar vara över nu och jag har tid till att sitta på min säng, ensam, och äta smörgåsar och titta på TV-serier på min dator.

Taco hej :)


PS: Det gick rätt bra att springa igår. Varmt som satan, but i survived. Vet inte om det är rätt sport för mig... Jag och Luci har därför bestämt oss för att pröva Volleyboll. HAH! det blir kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar