5 juni 2017

Los últimos días

Hola guapos! Inte långt kvar nu, jag försöker ta det så lungt som möjligt och göra allt på samma gång. I lördags sov jag länge, med tanke på att jag gått och lagt mig 08.00. När jag vaknade vid halv ett var jag rådvillhetens moder och kunde inte bestämma mig om kag skulle spendera eftemiddagen i stan eller på stranden. Det blev stranden, kändes ändå viktigt att vara där mina kompisar var.

På kvällen hade vi pizza/sushipicknick igen och sa hejdå till Lina. Jag grät massor för att någon klok peron slog på Hero av Enrique på spanska precis när vi hade det som mysigast. Hur kan man låta bli att gråta då???

I går hade vi marknadsdag. Vi gick på El Flea och på 1-euro market, med ett stopp där emellan på världens bästa snabbgreken!!


När vi tittat klart på gamla kläder och prylar åt vi glass en sväng i parken. Sedan följde jag med Hassan och Sara hem och tittade på youtubevideos i soffan tills det blev dags att möta kompisarna på tapasmiddag. Ännu en avskedsmiddag faktiskt. Jag promenerade hem med Ellen och pratade om allt vi gjort sedan hon, jag och hennes mamma gick tillsammans till Happy Casa för fyra månader sedan. Så knäppt ändå.

Idag har jag varit på stranden och bränt mig på ryggen och snart ska jag och B äta middag tillsammans på en mexikansk restaurang. Imorgon är sista dagen! 

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar