3 juni 2017

Sol och berg och dans och hav

Igår var en lång himla dag hörrni, men väldigt kul!

Jag och My gick upp i ottan för att bege oss till Montserrat med Minna, Hassan, Ellen och Minnas vän Judit! Det var en bra och fin, men väldigt svettig upplevelse. Vi gick/klättrade upp till klostret där vi åt lunch och glass, promenerade omkring lite till och sedan tog vi bergbanan ner. Det tyckte våra stackars fötter/knän/benhinnor nog var en mycket god idé!

Jag flyttade in på hostel, åt middag och insåg att jag inte alls skulle hinna ta tuppluren som jag hade tänkt skulle stärka mig innan kvällen. Hann åtminstone lägga mig ned i sängen i en kvart innan jag behövde bege mig mot Kelsea, där jag hade råkat glömma mina skor.  Sådana kan ju vara fördelaktiga att ha när man ska ut och dansa.

Vi åkte i alla fall till L'Ovella Negra och sammanstrålade med resten av kompisarna. Efter L'Ovella följer som bekant alltid Razzmatazz! Jag trodde inte jag skulle orka dansa i fyra timmar, men det gjorde jag (nästan i alla fall).

Vid halv sex gick vi ned till stranden och soluppgångsdoppade oss. Det var mycket livsnjutigt måste jag säga!

Sedan gick jag hem med blöta underkläder i framfickan på jeansjackan, åt lite av hostelfrukosten som precis hade öppnat och gick och la mig klockan åtta. Godnatt!

Taco hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar