1 juni 2017

Skolavslutning och tre picknickar

Den här veckan har handlat om många "sista". I måndags skrev vi vår sista riktiga tenta. Jag var ganska stressad innan för att jag verkligen inte pluggat ordentligt i Valencia, men det gick ändå ganska bra trots omständigheterna!

Vi firade med picknick och bad på stranden <33

På kvällen fortsatte firandet med picknick nummer två! Vi åt sushi (jag åt det sista av min kikärtscurry som jag hade med mig) och myste så att det gjorde ont i hjärtat. Vill inte lämna mina klasskompisar :(

Sedan gick vi ut och dansade!

Igår hade vi skolavslutning!!! Köpte våra sista mackor från Fleca Comtal och läste dagens astro. Hade avslutningsfest på terrassen, åt spanska mandlar, kramades.

Kvällen bjöd på picknick nummer tre, med hela klassen! Som en egen liten avslutningsfest! Dock hann inte alla komma dit innan hälften var tvugna att gå för att äta middag på La Monroe, men det var mycket mysigt ändå.

Efter middagen var det hejdå-dags. Lindy K far hem idag och vi satt på 33/45 och fällde lite tårar och sen pratade vi om allt mellan himmel och jord tills det blev natt.

Nu har jag sommarlov!!! Ska spendera sista veckan åt att bada, bestiga berg, äta massa gott och krama sönder mina klasskompisar.

Taco hej :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar